Moja droga do szczęścia i bogactwa

6 Luty, 2008, środa at 13:35 Dodaj komentarz

Witaj drogi internauto, który zawitałeś na moją skromną stronkę.

Kilkanaście dni temu słuchałem nagrania Briana Tracy’ego i tam padło pytanie: „Co jest Twoim celem w życiu? Natychmiast w ciągu 30 sekund napisz na kartce swoje 3 cele”. Napisałem wtedy „Dom, miłość i niezależność finansowa”.
Na tej stronie pisał o swojej drodze. Drodze do szczęścia i bogactwa. Będzie to także bogactwo finansowe, gdyż uważam, że dzięki osiągnięciu pewnego poziomu będę w stanie lepiej realizować swoje cele.

Chcę aby to była opowieść o mojej drodze do pierwszego miliona złotych (a może euro?🙂 ) i to miliona zariobionego legalnie.

Chcę pokazać, że uczciwym postępowaniem też można osiągnąć sukces.

Entry filed under: Bez kategorii. Tags: , , , .

Praca etatowa

Skomentuj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Luty 2008
Pon T Śr T Pt S S
    Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

Blog Stats

  • 12,043 hits

Strony


