Creative Networking

4 Kwiecień, 2008, piątek at 14:20 Dodaj komentarz

Byłem przedwczoraj na spotkaniu Creative Networking organizowanym przez Akademię Twórczego Sukcesu ( http://www.zmieniamyswiat.pl ). To spotkanie ludzi, którzy chcą działać i poszukują kontaktów z innymi ludźmi o podobnych zainteresowaniach, ale nie wiedzą, gdzie ich szukać.

Dlaczego pojechałem ponad 100 km na to spotkanie? Są dwa powody:

1. Dzięki wyjazdom na tego typu spotkania mogę poznać ludzi, których mogę potem zaprosić do współpracy. Pewnych rzeczy nie jestem w stanie zrobić sam. Muszę stworzyć zespół ludzi i dopiero ten zespół może osiągnąć sukces. Rzecz w tym, że w moim otoczeniu takich ludzi nie znajdę. Prawie wszyscy moi znajomi pracują na etacie i nie wyobrażają sobie innego życia. Nie mogę w takim razie oczekiwać od nich sensownych rad, co mam zrobić. Mogę raczej liczyć na rady „przestań się wygłupiać, i tak Ci nie wyjdzie” :-)  Natomiast na wspomnianym wyżej spotkaniu byli ludzie, którzy myślą podobnie jak ja.

2. Powód drugi jest chyba nawet ważniejszy: dzięki takim spotkaniom ludzie mogą zobaczyć mnie. Dlaczego to jest ważne? Jeśli będę siedział cichutko jak myszka pod miotłą to nikt nie zauważy, że istnieję. Natomiast uczestnicząc w tego typu spotkaniu pokazuję światu, że istnieję, że coś chcę, że potrzebuję pomocy innych. Dzięki temu mogę poznać kogoś, kto będzie akurat poszukiwał osoby takiej jak ja.

W środę uczestniczyło około 20 osób. Większość to było osoby związane ze szkoleniami z kreatywności, samorozwoju, biznesu i NLP, ale byli też studenci, fotograf i producent mebli.

Na te spotkania koniecznie należy zabierać wizytówki. I tu ciekawostka – jedna z uczestniczek miała wizytówki ze zdjęciem. Dzięki temu po kilku miesiącach, kiedy bierzemy wizytówkę do ręki, łatwiej sobie przypomnieć kogo to wizytówka.  Przyznam się, że ja o tym wcześniej nie pomyślałem, ale teraz koniecznie będę musiał taką wizytówkę sobie wyrobić.

Co więcej – te kontakty nawiązane podczas luźnej rozmowy – zaczynają powoli działać. Godzinę temu zadzwoniła do mnie koleżanka poznana na tym spotkaniu i  zaproponowała rozmowę za kilka dni, ponieważ akurat będzie w moim mieście.

Entry filed under: Bez kategorii. Tags: , .

Jakim milionerem chcę być Czy uczciwość popłaca?

Skomentuj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kwiecień 2008
Pon T Śr T Pt S S
« Mar   Maj »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Blog Stats

  • 12,043 hits

Strony


