Po wakacjach

1 Październik, 2008, środa at 21:56 Dodaj komentarz

W czasie waakcji zrobiłem sobie „małą” przerwę w pisaniu. Dziś przerywam milczenie, a jest o czym pisać. Zaliczyłem kilka szkoleń internetowych, wyjechałem na urlop, odpocząłem. Po raz pierwszy wziąłem 3 tygodnie urlopu w pracy. Mam nadzieję, że kiedyś będę mógł wyjechac na wakacje nie biorąc urlopu. Tak swoją droga, to ciekawi mnie wrzawa wokół proponowanych zmian w Kodeksie Pracy. Obecnie pracuję 8 godzin dziennie. Owszem czasami zdażało się siedziec dłużej, ale to były nadzwyczajne sytuacje, ale potem w zamian za to dostawałem wolne. Jesli proponowany 13-godzinne czas pracy rzeczywiście pojawił by się w naszym ustawodawstwie, to myślę, że byłaby to głupota. Pracuje głównie umysłowo i – wbrew pozorom – jest to ciężka praca. Fizycznie człowiek może się zmusić do podniesienia łopaty i wbicia jej jeszcze jeden raz, ale jak zmusić do myślenia szare komórki, kiedy mózg odmawia już posłuszeństwa? Podobno podczas 8-godzinnego dnia pracy w rzeczywistości pracujemy tylko 6 godzin. Reszta to są naturalne przerwy organizmu. Podobno są nawet propozycje, aby skrócić tydzień pracy do 35 godzin, to wtedy można by lepiej wykorzystywać czas przepracowany, bo człowiek będzie bardziej skoncentrowany. Jesli będę pracował 13 godzin dziennie, to ile z tego czasu będzie efektywne???

Dla mnie jest to dodatkowo niekorzystne, ponieważ po godzinach pracy chcę rozwijać siebie. Tymczasem tego czasu dla siebie nie bede miał. Jesli zacznę pracę o 7 rano, to skończę o 20-tej. Zanim wrócę do domu, zanim zjem obiado-kolację… Wszystkie sklepy będa pozamykane, kina też. Nic tylko rozwalić się przed telewizorem, o ile ktos go ma. Albo iść spać, aby następnego dnia znowu iść w kierat.

Mam nadzieję, że jutrzejszy wpis będzie znacznie radośniejszy  :)

Entry filed under: Bez kategorii. Tags: , , .

Problem z pocztą Problem z nazwą w Excelu

Skomentuj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Październik 2008
Pon T Śr T Pt S S
« Lip   Sty »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Blog Stats

  • 12,043 hits

Strony


