Zdobyłem numery Windows 7

25 Styczeń, 2009, niedziela at 0:10 Dodaj komentarz

Nie wiem czemu, ale wszystko robię na ostatnią chwilę.

Miałem płytkę z Windowsem 7, ale nie miałem jeszcze numeru seryjnego.Aby go zdobyć musiałem zrobić co następuje:

– Zarejestrowałem się w serwisie Microsoftu live.com;

– Następnie wszedłem na stronę pozwalającą na ściągnięcie Windowsa 7

http://www.microsoft.com/windows/windows-7/beta-installation-instructions.aspx

– Wybrałem tam wersję Windows, którą chcę ściągnąć (32-bitową anglojęzyczną)

– Przeglądarka zawołała, iż musi doinstalować komponent o nazwie Download Menager (pozwoliłem na to);

– Zostałem przeniesiony na stronę z kluczem, który zapisałem na swoim dysku;

oraz

– Kliknąłem przycisk „Download now”.

Uruchomiło się dodatkowe okienko. Nie wiem, czy to okienko przeglądarki (Internet Explorer), czy też dodatkowy program.  Nie mniej rozpocząłem proces ściągania pliku ISO na dysk. Ponieważ akurat płytkę z systemem już miałem, więc ściąganie pliku mogłem przerwać.

Swoją drogą, to ciekawe, że aby ściągnąć nową wersję Windowsa trzeba używać dodatkowego oprogramowania. Co więcej – z doświadczeń moich znajomych z pracy wynika, iż do ściągania należy użyć przeglądarki Microsoftu, na Mozilli było to niemożliwe. Jak widać Microsoft dba o swoją przeglądarkę, natomiast nie rozumiem sensu ściągania tego pliku przy użyciu specjanego programu….

Entry filed under: Windows 7. Tags: .

Windows 7 tylko do 24 stycznia. Czy zabraknie nam energii elektrycznej?

Skomentuj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Styczeń 2009
Pon T Śr T Pt S S
« Paźdź   Lu »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Blog Stats

  • 12,043 hits

Strony


