Open Office 3.1

13 Maj, 2009, środa at 23:02 Dodaj komentarz

Kilka dni temu znalazłem w sieci informację, że pojawiła się nowa wersja mojego ulubionego pakietu buiurowego – Open Office. Niestety….

No właśnie. Od razu wszedłem na stronę http://www.openoffice.org w poszukiwaniu tej nowej wersji. Strona jest na tyle cwana, iż roznaje system operacyjny i język użytkownika. No i strona zameldowała mi, że ma dla mnie OpenOffice’a, ale w wersji 3.0.1, którego już mam zainstalowanego.

Wszedłem więc na polską stronę Open Office’a – http://www.openoffice.pl. Tam z kolei czekała na mnie notka, że jednak jest wersja 3.1, a nie 3.0.1, a nawet był link do strony, z której tę wersję mogę ściągnąć.

No wię klikam, a ten link przeniósł mnie z powrotem na http://www.openoffice.org…. 🙂

W końcu domyśliłem się, o co chodzi. Owszem pojawiła się wersja 3.1, ale jak na razie w wersji anglojęzycznej. Wersji dla nas, jak na razie nie ma.

Owszem, mógłbym ściągnąć wersję angielską, ale wtedy mogło by być tak, że podmieniłbym pewne pliki lub ustawienia w swoim systemie i w efekcie nawet gdybym za jakiś czas ściągnął i zainstalował wersję polskojęzyczną, to mogłyby zostać angielskie „resztki”. Nie chcę tego ryzykować, więc z rozczarowaniem zrezygnowałem i zdecydowałem, iż zaczekam na „naszą” wersję🙂

Entry filed under: Bez kategorii. Tags: .

Pakiet Telekomunikacyjny nie przeszedł Jednak jest po polsku

Skomentuj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Maj 2009
Pon T Śr T Pt S S
« Mar   Czer »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Blog Stats

  • 12,043 hits

Strony


