Wewnętrzna Gra

21 Wrzesień, 2009, poniedziałek at 21:48 Dodaj komentarz

Ostatnio żyję szkoleniami. W zeszłą sobotę byłem u Piotra Majewskiego na konferencji „Czas na E-Biznes”. Mam nadzieję, że gdy minie zmęczenie wywołane kilkudniowym niedospaniem, to napiszę więcej.

Dziś tylko kilka słów o następnym🙂 szkoleniu, na które się wybieram w tę sobotę – jadę na Wewnętrzną Grę którą zorganizował Igor Zakrzewski.

Dlaczego jadę? Napisze krótko. Zdałem sobie sprawę z kilku rzeczy.

Po pierwsze jestem niewolnikiem etatu. Tak zostałem zaprogramowany. Jeśli w przyszłości mam budować wielkie dzieło, to powinienem (celowo opuszczam słwo „muszę”) być liderem. Liderem zarówno swojego życia, jak i liderem dla ludzi, którymi będę kierował lub do których będę kierował wymyślone przeze mnie produkty i idee.

Po drugie…. No własnie. Wiem czego chcę w życiu. Wiem już jak to mogę osiągnąć. Moim problemem jest to, że praktycznie nic nie robię. I to jest druga rzecz, którą chcę zmienić.

Właśnie dlatego idę na Inner Game, choć wcześniej wcale tego nie planowałem. Po prostu, gdy dostałem newsletter od Igora, że organizuje takie szkolenie, to następnego dnia byłem już zapisany….

Entry filed under: Szkolenia. Tags: .

Czas na E-Biznes 2009 Zarabiaj na wiedzy

Skomentuj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Wrzesień 2009
Pon T Śr T Pt S S
« Sier   Paźdź »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Blog Stats

  • 12,043 hits

Strony


